London - Part 1!

En glad Emily i landvetter flygplats!  
 
Snabb fika/mat i espresso innan flyget. Älskar mango/passionfruit smoothieee som de säljer där!  
 
En bild på mig i Paddingtonstation. Från flygplatsen tog vi tunnelbana hit och sedan behövde vi gå ca. 10 minuter för att komma till vårt hotell. 
 
En bild på Victoria och mig när vi tittar på en karta över London, eller rättare sagt, när vi "låtsas" göra det för att Emily skulle fota oss! X)
 
Emily och Victoria i Oxford street, utanför Primark!
 
Världens sötaste mini tårtor/bakelser och en glad Victoria! 
 

Första middagen åt vi i Bella Italia. Jag beställde en sallad, som bokstavligen bestod av två parmaskinkor, lite sallad (babyspenat, tomater) och knappt en halv avokado. GIssa om jag blev mätt? Svar nej, eller sådär. haha...
 
...Tur att vi köpte "mat" i Sainbury's senare på kvällen och åt i hotellrummet, haha. Dessutom sålde dem världens godast kakor där!  
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback