Februarilov! ☃

SÖNDAG. Äntligen är det sportlov (eller aaa om en dag. Vissa anser att lovet inte börjar försen imon, haha!) Imorse gick jag och gymmade. Sedan åkte jag till Nya varvet där jag skulle möta Emily och några från släkten. Vi  skulle äta i någon restaurang som hette Nya varvet studio för att fira (kinesiskt) nyår. Dock så tog batteriet på min mobil slut innan jag hann träffa dem. Emily hade dessutom bytt nummer så jag kunde inte låna någons mobil och ringa henne. Som tur var lyckades vi hitta varandra ändå, haha. Hur som helst var det riktigt gott där. Måste nog erkänna att efterrätten, som bestod av hallon/vitchokladmousse/citronsorbet, var höjdpunkten! Så himmla gott var det! Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, eller jo, om TVÅ dagar så åker Emily och jag till LONDON och de ska bli såååå otroligt kul. Längtar!!:D  
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback